- Wat is jullie levertijd?
- Voor 14:00 besteld is de volgende dag in huis*. 75% van de items leveren wij uit voorraad. Item's die wij niet op voorraad hebben zit een levertijd op tussen de 2 en 7 dagen. Per artikel kunt u de levertijd zien.
- *uitgezonderd de gepersonaliseerde en bedrukte items
- *uitgezonderd de gepersonaliseerde en bedrukte items
- Voor 14:00 besteld is de volgende dag in huis*. 75% van de items leveren wij uit voorraad. Item's die wij niet op voorraad hebben zit een levertijd op tussen de 2 en 7 dagen. Per artikel kunt u de levertijd zien.
- Wordt mijn pakketje opgestuurd en worden de items nageleverd die niet op voorraad zijn?
- Nee, helaas is dit kostentechnisch niet mogelijk. Wij wachten tot alle item's er zijn en sturen uw order dan op. U ontvangt van ons een mail met een track&tracé code.
- OPSTUREN IN DELEN IS MOGELIJK TEGEN BIJBETALING VAN €4,25 -> Stuur ons een e-mail hierover
- OPSTUREN IN DELEN IS MOGELIJK TEGEN BIJBETALING VAN €4,25 -> Stuur ons een e-mail hierover
- Nee, helaas is dit kostentechnisch niet mogelijk. Wij wachten tot alle item's er zijn en sturen uw order dan op. U ontvangt van ons een mail met een track&tracé code.
- Ik wil een pakketje retourneren, hoe doe ik dit?
- Zorg ervoor dat u binnen 14 dagen retourneert en de kaartjes nog intact zijn. U kunt het retourformulier hier downloaden. Vul deze volledig in en voeg deze bij uw retour. Zodra uw retour bij ons binnen is zullen wij deze binnen 5 dagen verwerken.
- Let op: Gepersonaliseerde items, badkleding en sale mogen niet retour!
- Let op: Het retouradres is: TEN BUSSCHEKAMP 10, 8014EE ZWOLLE
- Zorg ervoor dat u binnen 14 dagen retourneert en de kaartjes nog intact zijn. U kunt het retourformulier hier downloaden. Vul deze volledig in en voeg deze bij uw retour. Zodra uw retour bij ons binnen is zullen wij deze binnen 5 dagen verwerken.
Staat uw vraag hier niet tussen?
Vul dan onderstaand contactformulier in.
Wij streven ernaar om binnen 48 uur uw mail te beantwoorden.